استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

عکاس مجله‌اي در آرژانتين ديگو مارادونا را متهم به کتک زدن خود کرد.


انريکه مدينا، عکاس يک مجله آرژانتيني اعلام کرد از ديگو مارداونا به دليل کتک زدن او شکايت مي‌کند. اين عکاس مدعي است مارادونا يکشنبه شب او را که در کنار منزل پدري ال‌ديگو بود، کتک زده است.

مدينا در‌اين‌باره به آسوشيتدپرس گفت: مارادونا جوري به من لگد زد که انگار مي‌خواهد ضربه ايستگاهي بزند و زانو و پاهايم به شدت ‌آسيب ديده است.

ديگو مارادونا هميشه شکايت کرده است که خبرنگاران و عکاسان او را دنبال مي‌کنند و وارد زندگي شخصي‌اش مي‌شوند. او در سال 1994 نيز به دليل کتک زدن يک خبرنگار دو سال محروم شد. او يک بار هم در فرودگاه زماني که متوجه تعقيب عکاسي به دنبال خود شد، ماشين‌اش را متوقف و به سمت عکاس سنگ پرتاب کرد.

تيم‌هاي فوتبال بايرن مونيخ و مالاگا به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


 در 2 بازي آخر از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان که در بازي رفت در ورزشگاه امارات برابر ميزبان خود آرسنال به پيروزي 3 بر يک رسيده بود، در ورزشگاه آليانس آره‌نا ميزبان توپچي‌ها بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود آرسنال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ژيرو در دقيقه 3 با زدن گل براي توپچي‌ها خيلي زود اندک اميدي را براي آرسنال زنده کرد چراکه با توجه به نتيجه بازي رفت آرسنال مي‌بايست حداقل 3 گل در بازي امروز بزند.

در نيمه دوم نيز کوشيلني گل دوم آرسنال را به ثمر رساند تا حساسيت در مونيخ به اوج خود برسد. اما تلاش‌هاي آرسنال براي زدن گل سوم به جايي نرسيد تا اين تيم در عين شايستگي و با اعاده حيثيت کامل براي نتيجه عجيبي که در بازي رفت گرفته بود در مجموع با نتيجه تساوي 3 بر 3 و تنها به دليل گل زده کمتر در خانه حريف از دور رقابت‌ها خارج شود و بايرن به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در بازي ديگر نيز تيم فوتبال مالاگا در حالي در ورزشگاه خانگي خود روزالدا ميزبان پورتو بود که بازي رفت اين دو تيم در پرتغال با نتيجه يک بر صفر به سود پورتو خاتمه يافته بود.

نيمه اول اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود مالاگا به پايان رسيد. تک گل اين نيمه توسط ايسکو در دقيقه 43 به ثمر رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 49 دفور از پورتو اخراج شد تا مشکلات اين تيم در اين بازي حساس دوچندان شود.

در دقيقه 77 سانتا کروز گل دوم مالاگا را زد تا خيال هواداران اين تيم تا حدودي از بابت صعود اين تيم آسوده باشد.

در نهايت نيز مالاگا با نتيجه 2 بر صفر پورتو را شکست داد تا در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت با نتيجه 2 بر يک به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان